Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΣΕΙΡΗΝΑ Η ΓΑΤΟΥΛΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.


Γεια σας με θυμάστε; Είμαι η γατούλα που πέταξαν στη παραλια του Ωρωπού από ένα αυτοκίνητο.Σειρήνα με ονόμασε η Νίκη που έρχεται & με φροντίζει καθημερινά επειδή βρίσκομαι ακόμη εδώ. Σήμερα μου έφερε δώρο & ένα χαλάκι για να χουχουλιάζω τώρα που χάλασε τόσο πολύ ο καιρός. Όμως σε λίγο θα φύγει & θα μείνω πάλι ολομόναχη. Κάθε φορά που φεύγει κλαίω. Αλλά κλαίει & η Νίκη που δεν μπορεί να με πάρει μαζί της. Μου λέει ότι κάνει ό,τι μπορεί για να μου βρει σπίτι αλλά ακόμα τίποτα. Όμως εγώ φοβάμαι μόνη μου όταν ακούω τον δυνατό αέρα & τους κεραυνούς. Όμως δεν έχω που να πάω.Αν δεν με πάρει κάποιος θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για μένα. Σίγουρα θα αρρωστήσω. Η Νίκη με έβγαλε νέα φωτογραφία σήμερα για να δείτε πόσο όμορφη είμαι. Δείξτε με & στους φίλους σας. Θα κάνω πολύ χαρούμενο όποιο μου ανοίξει το σπίτι του.Όμως μην αργείτε γιατί οι κίνδυνοι είναι πολλοί.Το τηλέφωνο της Νίκης είναι 6938187443. Περιμένουμε & οι δυο με αγωνία τον σωτήρα μου.
Γλυκά νιαουρίσματα από τη ΣΕΙΡΗΝΑ.